Fónagy János: Nemzeti érdek volt a többmilliárdos májusi influencertrip
A Gazdaságfejlesztési Minisztérium szerint az őszi szezonra is jó hatással lesz az, hogy 340 millió követőnek tolták az arcába a magyar fővárost.
A Gazdaságfejlesztési Minisztérium szerint az őszi szezonra is jó hatással lesz az, hogy 340 millió követőnek tolták az arcába a magyar fővárost.
Évi 20 millió utas elérését tűzte ki célul a kormány a Budapest Airport megvásárlásával, de ehhez nem nagyon kell tenni semmit, a természetes piacbővülés miatt csak idő kérdése. Az sem kérdéses: a reptérvásárlás hosszú távon jó üzlet lehet az államnak. Azt viszont csak remélni lehet, hogy a NER-vállalkozók benyomulása nem megy majd a minőség rovására.
Az érvek között Gyurcsányon kívül előkerült még a háború és a béke, és természetesen a szuverenitás is.
A nemzetgazdasági miniszter a napokban arról beszélt: sem a lakosságot, sem a vállalkozásokat nem tudja a kormány meggyőzni arról, hogy vége a válságnak, és az inflációs nyomás is csökkent. A KSH áprilisi adatai ennek némileg ellentmondanak, de vajon májusban nőttek vagy csökkentek az árak az élelmiszerboltokban?
A nemzetgazdasági miniszter szerint ahol nincs extraprofit, ott “meg kell nézni, hogy az a kivezetés indokolt-e”.
Egymilliárd forintra pályázhatnak a „vendéglátózós” zenekarok. A pénz soknak tűnik, de a műfaj megmentéséhez kevés.
Méltatlannak nevezte a nemzetgazdasági miniszter a jegybank hangnemét. Főleg azt sérelmezte, hogy a nyilvánosság előtt kritizálták a versenyképességi stratégiát.
Nagy Márton: megvédtük a családokat, letörtük a háborús üzemanyagárakat.
Örvendetesnek és egyben sajnálatosnak is tartja a mostani kormányzati beavatkozást, amelyhez minden segítséget igyekszik megadni.
Péntekről hétfőre várta a kész, részletes válaszokat a Nemzetgazdasági Minisztérium.
Jobban kellene gazdálkodni, nem panaszkodni – üzente a Nemzetgazdasági Minisztérium a kis benzinkutaknak.
Uniós szinten kellene támogatni az elektromosautók vásárlását, beleértve a használt járművekét. A nemzetgazdasági miniszter a jelek szerint attól tart, hogy állami támogatások híján nem lesz elég kereslet a magyarországi akkugyárak termékeire.
Megjelent a Magyar Ásványolaj Szövetség legfrissebb tájékoztatója.
A nemzetgazdasági miniszter érvelési minőségében meglehetősen problémás véleménycikket közölt. Nagy Márton szerint a GDP nem is fontos, és egy kormányközeli kutatóintézet 2021-es összehasonlítására alapozza, hogy Románia nem előzte meg Magyarországot 2023-ban. Miközben a magyar költségvetésben április végére épp összejött az egész évre tervezett hiány, az államadósság pedig csak a brutális infláció miatt csökkent az elmúlt években, Nagy Márton azért korholja Bukarestet, mert már majdnem 50 százalék a román államadósság.
A nemzetgazdasági miniszter épp abban a pillanatban beszél alacsony szinten stabilizálódott inflációról, amikor az infláció visszagyorsul. A nemzetgazdasági miniszter szerint a nemzetközi kőolajárak csökkenése a magyar kormány érdeme.
Nagy Szilárd ügyvédi irodája néhány évvel ezelőtt jelentős állami támogatást kapott.
Rendkívüli közgyűlésen értékelik majd a független benzinkutasok Nagy Márton szavait, de azt már most jó iránynak látja a szövetségük elnöke, hogy nem avatkozik be a kormány a piaci folyamatokba.
A NIO akkumulátorcsere-technológiájának közös fejlesztése a cél.
A nemzetgazdasági miniszter Románia előzéséről is elmondta a véleményét.
Rend van az üzemanyag-kereskedelemben, ezért most nem avatkozik be a kormány durvább eszközökkel, de ezután is kéthetente megnézik, hogy a szomszédos országok átlaga alatt van-e a magyar ár – jelentette be a nemzetgazdasági miniszter.